niedziela, 2 czerwca 2013

Inspiracje gitarowe cz.2

Dzisiaj chciałabym przedstawić wam kolejną osobę, która jest dla mnie ogromną inspiracją, a przy okazji udostępnia filmiki instruktażowe do różnych ciekawych technik gitarowych. Oto Edina Balczó.


Tradycyjnie znalazłam jej kanał na YouTube szukając filmów instruktażowych dla początkujących gitarzystów. Edina jest węgierką, ale aktualnie mieszka w Wielkiej Brytanii. Razem z Davidem Lufrano Chavesem stworzyli duet De fuego. Wszystkie ich ich utwory można znaleźć na jej kanale. Tworzy ona również filmy instruktażowe do technik flamenco i rumby. Oto kilka z nich:







Przyznam szczerze, że chciałabym mieć taką nauczycielkę jak ona, według mnie naprawdę przystępnie tłumaczy, a na dodatek ma uroczy akcent i często się uśmiecha. Jak widać nie tylko mężczyźni potrafią czarować za pomocą gitary ;)



Jeżeli chcecie się dowiedzieć więcej o Edinie Balczó, to zapraszam was na jej kanał YouTube i stronę internetową.

A wy macie osoby które was inspirują, niekoniecznie muzycznie? :)

Tak wiem, że dawno mnie tu nie było i niektórzy czytelnicy zapewne pomyśleli, że opuściłam ten mój mały grajdołek. Spokojnie, nigdzie się nie wybieram, po prostu System Eliminacji Studentów Jest Aktywny i próbuję ogarnąć wszystko tak, żeby nic mi na wrzesień nie zostało. Obiecuję, że jak sesja się skończy to i wpisy będą pojawiać się częściej i postaram się wrzucić obiecaną "Romanzę".

1 komentarz: